5 km i fm var riktigt skönt. Tog en fika h...

img_6763 (MMS)

5 km i fm var riktigt skönt. Tog en fika hos Christians föräldrar efter det. Väl hemma gick jag en sväng till Apoteket för att shoppa lite stuffs där inne. Gick in på triangeln. Åh, det är verkligen så svårt att låta bli de andra affärerna. Jag blir galen på mig själv! Jag har ingen karaktär. Har lånat 2000 från sparkontot denna månad till kläder. Men vad fin utökning e det i garderoben. Köpte en vit topp på HM och en jätte snygg klänning från Sisters. Tur det e rea alltså, då har man lite av en plikt att handla så att butikerna blir acnes kläder och får mer plats till höst nytt!  Gick på gudstjänst i United 17.30. Christian anlände halv nio då hade han beställt fika. Te, marmelad, ost och nybakade scones. Gott! Nu ska jag sova, gymmet 8.00 imorgon bitti. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0