En underbar dag! Idag har mobilen plingat ...

En underbar dag! Idag har mobilen plingat från människor som skrivit att dem vill träffas. Så rik jag helt plötsligt känner mig av att ha så underbara personer i min omgivning som uppskattar mitt sällskap:) Frukost med AnnaCarin idag vilket sen ledde till en dag med henne i slottstadens små butiker. Super mysigt! En glad överraskning att träffa Elin mitt i vårt cyklande. Avslutade dagen med lite arbete. Och tyvärr halsont huvudvärk och en lite aning febrig. Nu säger jag god att och hoppas vara kry imorgon:) natti kram.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Ta dig gärna en titt i min blogg, och var gärna med i min tävling! Inget att förlora:)



2011-07-20 @ 23:42:58
URL: http://maaatildaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0