Lät bilen stå i garaget idag och ger mitt ...

Lät bilen stå i garaget idag och ger mitt hjärta för miljön en dag som denna och åker tåg. Börjar jobba kl nio men ska innan det äta frukost hos pappa. Han går just nu på GI diet så det blir spännande och se vad som bjuds på till frukost. Jag är större te drickare än kaffe och bara måste dricka min kopp te på morgonen... Så därför sitter jag just nu och är en liten aning tjurig för att jag glömde ta med mig en te påse hemifrån mig. Pappa har säkert te men säkert typ yellow label eller earl grey. Inte världens bästa sorter men jag får väl försöka ta mig igenom det. Precis som jag tog mig igenom 9 timmar på jobb igår, ska jag väl klara det idag igen och utan te. Oj, det händer farliga o stora saker i världen men oj vilket berg jag ska bestiga idag ;) hi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0