Oj vilket kort hår jag fick. Klippte av en...

img_8498 (MMS)

Oj vilket kort hår jag fick. Klippte av en dm. Kort är det blonda ordet för mitt hår!  Ronja stannade kvar på middag. Jag försökte iaf lugnt sansat och vuxet laga mat i köket men det gick ju sådär med en sambo som hade trummset i köket av alla lock och grytor, träslevar. En sjung... Eller odjudslåtande syster som med visp körar till den även låtande Christian till stereons höga toner av bra vibrationer. Efter att jag tagit på mig ett humör som surkärring över detta oljud blev det mat! :)  Feta ost fylld ytterfile i ugnen med lök. Till det en sallad av oliver, tomater, vattenmelon, paprika och matvete.kall exotic mango sås. M, gott!  Nu blir det sängen!  Var på gymmet imorse helt underbart! Startar dagen imorgon med 5 km, hoppas inte det ösregnar. Bokat spinning på lördag morgon. Längtar! Så underbart att få träna.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0