Österlen.

Jag och Christian har varit iväg i Simrishamn. I måndags kväll grillade vi hemma hos min faster. De är bortresta så farmor och farfar bor där nu och passar huset. Det blev grillspett, rabarberpaj, godis och chips. Mums. Sist jag och Christian  var hos farmor och farfar spelade vi Alfapet. Som jag skrivit tidigare så blev det vår nya favorit. Så måndagkvällen blev 4 timmars alfapet! Igår, tisdag var det meningen att jag och Christian skulle ut med båt och fiska. Men farmor lurade  in oss i en runda alfapet efter frukost, vi var fast! Det blev inget fiske igår. Vi lånade med ooss alfapet hem och tog en match till här hemma. När vi blir pensionärer och det är dags att börja med korsord på heltid. Då kommer vi redan vara så enormt tränade på ord att jag tror att vi nog måste komma på någon mer hobby att göra när vi är 65+!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0