Sitter på bussen till Åkarp. Har sovit 9 t...

Sitter på bussen till Åkarp. Har sovit 9 timmar inatt. Känner mig inte febrig men fortfarande halsont! Ska låna Christians mammas bil. Hoppas hon bjuder på en kopp te. Det är så mysigt att fika där och sitta och småprata. Jag är en riktig planerare... Har klänning på mig gör tillfället men har en påse med mig med ombyten; tre par skor två tröjor och ett par byxor och en bh. Hade lite svårt att bestämma mig för vilka kläder som känns gälla idag! Ett par skor är sköna och gå i. För vem vet om jag går en promenad?! I eftermiddag ska jag köra till väla i Helsingborg för att ta en fika med min syssling Pernilla! :) ha en bra dag i åsktemperatur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0