De nya trisslotterna. Oj, så vackra. Rosa ...

img_8521 (MMS)

De nya trisslotterna. Oj, så vackra. Rosa och granna. Jag kände jag var bara tvungen att köpa en lott. Spela ingen roll om det inte e vinst. Med så fin lott... Men jag vann! 50 kr. Inte dåligt jag blir så glad, det är kul och vinna!:)  Har tillbringat kvällen med Sara på Elysee och ätit fondue. Gott!! Banansåsen där tar fångar allas våra smaklökar gott!  Sover hos svärföräldrarna. Lyxigt värre har man det här... Just nu någonstans är här en spindel i sängen . Inte för att jag är rädd för spindlar men har dock hört att vi äter 8 spindlar per person per år när vi sover och jag är inte sugen på att äta mer idag, så jag hoppas jag hittar spindeln innan jag somnar. Godnatt sleep well!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0