Det är inte mycket som behöver imponera på...

img_0764 (MMS)

Det är inte mycket som behöver imponera på mig denna fredag morgon.. Diskmedel som hat bildat coola bubblor och mönster på diskbänken!! Bra väder idag igen för mina klädval!:) uppvikta jeans och tubklänning med blommor... Flipflop. Det är dem absolut bästa skorna jag vet! Hade det inte varit så kallt på vintern hade jag gått med det året om. Men i minus grader föredrar jag inte blåa tår!!  Fast det var hemskt att gå till affären med det nagellacket jag har på tårna. Det är rosa men det gör så att tånaglarnq ser skitiga ut. Det är det värsta jag vet!! Ska jag lämna den här lägenheten mer idag, vilket jag ska blir det nymålade naglar...  Nu ska jag göra pannkakor oc h nu hör jag utanför att studenten är i fullgång längs Malmö gågata!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0