Frukosten serverades fem i tolv igår. Skön...

Frukosten serverades fem i tolv igår. Skönt! Gick tillbaka till sängen och steg upp kvart över två. Jag och Christian åkte hem till farmor och farfar för lite kaffe och kaka. Det blev tre omgångar alfabet. Jag och Christian är två nybörjare men har tagit det stora beslutet att ett sånt kul spel bara måste vi äga! Timmarna gick och vi stannade på god räkomelett. Till något helt annat så stör sig Christian på min fina ljuvliga fläkt i sovrummet. Han säger att han blir blåst i huvudet. Men saken jag skulle komma till är att en klasskompis hade skrivit på Facebook igår att det var fyra veckor kvar tills hennes skatt kom.( hon är alltså gravid och ska på det viset pusha ut skatten själv, vilket Christian vet) men han frågade vad hon hade för företag eftersom att hon inte får skatten förrän om fyra veckor. Och jag talade om att det var bebisen hon väntade på. Och jag med min humor förstår att han känner sig blåst i huvudet;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0