Godmorgon! I tisdags var det skolavslutnin...

img_4630 (MMS)

Godmorgon! I tisdags var det skolavslutning på min praktik. Jag spelade piano till eleverna när dem sjöng och så sjöng jag själv. Fick den här jätte fina buketten av skolan. :) när man gick hem kändes det som man var en riktig fröken:) blommor med sig hem på skolavslutningen.  Just nu yrar Christian omkring i lägenheten. Jag ska följa honom till tåget kl sex. Han ska åka till NY en vecka. Jag kommer sakna honom jätte mycket. Jag blir så sjukt sugen på att resa. Själv ska jag jobba 9-19 idag vilket inte känns så kul när man inte mår så bra! Trots att klockan bara är 4:52 ska jag nog gå ut i köket och äta frukost, känner att jag nog här med förklarar mig hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0