Har varit på rusta idag och köpt en fläkt....

img_1759 (MMS)

Har varit på rusta idag och köpt en fläkt. Kanske kan man äntligen få sova en hel natt utan akut svettning. Just nu är det tornado i sovrummet med rullgardiner och morgonrockar.  Hade personal fest igår som bland annat innehöll volleyboll och brännboll. Just nu är det inte många kroppsdelar jag kan röra. Jag är inte otränad det lovar jag.  Under alla gånger jag tränat har jag aldrig haft så här ont i kroppen. Hjälp!!  Imorgon är det plugga son gäller för mig!! Jag har så svårt att plugga när det är ljust ute. Den bästa tiden tycker jag för att plugga är nu. Men då är man för trött. Iaf idag. Nu ska jag sova och hoppas på att vakna tidigt imorgon, har nämligen inte varit så bra på det dem senaste dagarna. Så jag hinner mer imorgon än att bara plugga! Fast hade vi haft en balkong tror jag att mitt liv just nu hade varit lite enklare!! Vi har husets minsta och inglasad balkong. Första våningen ut mot gatan. Det är inte så trevligt att sitta där! En balkong mot innergården hade varit perfekt. Då kunde man suttit där lite skönt i skuggan! Och pluggat alltså..  Så hemskt, man e aldrig  nöjd.  Jag är nog helt enkelt ingen lägenhets människa utan jag tillhör den befolkning som behöver bo i hus.  Man kan väl ha fläkten på hela natten?  Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0