Idag har vi firat Ronja som har fyllt 18. ...

img_0787 (MMS)

Idag har vi firat Ronja som har fyllt 18. En så liten lillasyster blir stor!!:)  Jobbade på dagen och kalas på kvällen med grillat, tårta och en  Massa skratt, sång och dans... Puh! Vad svetten rann på mig. Det var dem tårtkalorierna! Det är kul att dansa och sjunga i mic inför vardagsrummets fantastiska publik syskon, mamma , Carina och Michelle. Didrik. Nu ska jag lägga mig till ro bredvid födelsedagsgrisen som sover över hos mig:)  Imorgon bitti blir det jobb; svenska i bokskogen. Avsluta boken vi läst om maskar, läsa vilse, gå vilsestigen, gå tipspromenad och leta efter olika saker. På ett papper kommer det finnas olika saker som de ska finna ex, stort träd, något i naturen som börjar på Samma bokstav som sitt eget namn, tre gula saker osv . Det blir skoj!! Godnatt sov gott!! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0