Midsommarafton!

Något år, väldigt snart vill jag fira ordentlig midsommar. Klockan fem idag så är vi sju stycken som ses för grillning, jordgubbar och mina galna lekar.
En riktig midsommar tycker jag är med dem bästa männiksorna ute i skärgården med övernattning. Då ska det vara midsommarstång och dans runt den. Jag ska ha världens finaste midsommarkrans i håret.  Det blir det inte detta året för vår del. Men jag gissar starkt på att det kommer bli en trevlig kväll! Jag har precis gjort en ny spellista på Spotify inför kvällen. Det kommer bli så sjukt skön musik, man kommer inte att kunna låta bli att stå stilla.

Om två timmar ska jag hem till Christians moster som fyller år idag. Klockan tre kommer Christian hem från New York. Det ska bli mysigt att träffa honom. Längtar!



Midsommar för två år sedan. Har inte bestämt mig för vad jag ska ha på mig idag. Har tre alternativ. Nougatfärgad klänning med rosa detaljer eller svart lång klänning eller blå klänning med blåklinter på... Hm.. Det är några timmar kvar att kuna bestämma sig på=)

Ha en bra dag alla! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0