Thursday!

Jag älskar sommaren och jag älskar solen.. men jag måste nog ändå erkänna att det har varit skönt idag.. När det är varmt i luften men inte kvaft och klibbigt och det småregnar o e lite muligt. Det är lättare att klä på sig då i och med att benen skiner starkare än solen i shorts just nu, därför är det inte super trevligt att gå i det..

Var en snabb sväng på student ikväll medan Christian var och spelade tennis. Jag bara älskar gå på student - Alltid så sjukt god mat! Love it. Och tårta, fast jag föredrar god mat framför sötsaker. Denna veckan gå utför för mig. inte klokt. Igår kväll halv tio var jag enormt sugen på hamburgare, så Mc´donalds blev det. Oj oj vad det smakade riktigt bra!!

Har precis gjort pytti panna till Christian. Jag e glad jag ätit studentmat vilket jag nog skulle föredra men Christian har inte mycket att klaga på tycker jag. Jag har lagat maten OCH stekt två ägg till honom rena lyxen nästan jämfört med pastasallader, potatissallader, kycklingspett, färsspätt, slami, serrano, frukt, gott bröd m.m.

Nu tror jag att jag faktiskt ska lägga mig! Imorgon bitti kommer Ronja hit på frukost det blir bland annat pannkakor! Smask! Senare shopping. jag var ute en sväng på stan idag handlade endast tre saker men har däremot spanat in desto fler som kanske eller ganska säkert kommer att betalas för imorgon. Åh, vad jag riktigt kan längta efter att få handla. Det måste inte vra kläder eller skor jag längtar tills klockan blir nio imorgon och jag ska gå till Ica och handla det går lika bra det. (Såklart lite skojare med kläder och skor). Kankse min gamla hederliga kvällskopp te innan jag lägger mig. Så jag tillsammans med mina vänninor 60+ kan varva ner inför nattens vakenheter, brist på sömn och krämper... Hoppas att Christan tycker att jag varit sådär extra snäll idag så jag kan få tigga till mig en massage. Annars får jag väl nöja mig  med spikmattan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0