Ahh

Så skönt! Har haft en vilodag. Mådde inte så bra igår så tog beslutet att stanna hemma idag. Jag avskyr verkligen att behöva sjukanmäla mig. Jag känner mej som världens största mes då. Precis som om man inte klarar av någonting. ! Christian övertalade mig att ringa. Efter att ha ringt det samtal som kallar fram all ångest inom en.. la jag mig till ro igen. efter att ha sovit i fem timmar, kände jag mig genast mycket mer utvilad. Såklat inte helt frisk men det kändes väldigt skönt. Jag förflyttade mig från sängen till soffan och tog sällskap av något ätbart. Borde jag berätta.. okej! Det är bara slutet som är värst- köttfärsfylld Aburginie med lite ost och sallad. Till efterrätt melon och mango. Eftrr det kunde jag inte bara låta bli pajen som jag gjorde igårkväll, smulpaj med banan, hallon och blåbär. Och såklart vanilj visp till det. Ush ja! Not good. mer ångest. Jag funderar på att kanske sunda upp samvetet lite med att gå 30 meter bort från huset och in på 7 eleven och köpa mig en tidning och promenera tillbaka igen.

Jag vet faktiskt inte ens hur varmt det är ute idag?! Tur att Christian inte är hemma för jag tänker nämligen promenera bort till 7 eleven i mina leopard byxor som inte är en fem-i-topp outfit på Christians lista.

Robin kommer snart och hämtar mig, ska äta middag hos mamma. sedan ska jag hem igen och lägga mig så jag är utvilad. För jag vill inte missa praktiken imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0