Det blev god sallad från redfellas till lu...

img_9006 (MMS)

Det blev god sallad från redfellas till lunch. Sallad med romansallad, kyckling , bacon, coctailtomater, feta ost, parmesan, soltorkade tomater, pasta, oliver och cashew  nötter. Riktigt gott! Kyckling sallad till middag! Oj oj så nyttig jag kam vara! Å hallon o mango till mellanmål:) Nu ska jag sova. Somnade i soffan redan halv nio så fort iphonen kommer till sin rätt på nattdukabordet kommer jag sova already! Natti!:) Christian fråga om jag hade gått ner i vikt?! Kanske e han ute efter något, eller väldigt snäll? Eller ngt annat? Eller ärlig?! Jag satsar på det sista amen jo det kan nog ligga något i det för det var ju väldigt vad jag e och känner mig snygg o smal! Det beror ju lixom på vem man jämför sig med;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0