Gjorde nya naglat härom dagen. Tillbaka ti...

img_6435 (MMS)

Gjorde nya naglat härom dagen. Tillbaka till vitt! Så fräscht! Med lite glitter för att få lite glamour på vardagen.  Har varit i skolan idag i någon timme - Lyxliv som Christian kallar det, kanske det! Nu har jag lite ledighet vilket blir lunch med pappa.  Ikväll ska jag och Christian på konsert med Sanna Nilsen och Christian är så lycklig, ungefär som ett litet barn som är ny introducerad vad gäller hysterin kring lördags godis. Han har frågat mig om jag kan fixa/ fråga om han kan få ett foto med henne. Jag vet inte varför men jag känner en pinsamhet kring det! Men jag ska överväga och se vad jag kan göra för den bästa mannen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0