Godmorgon! Det är väl så min tisdag ser ut...

img_0980 (MMS)

Godmorgon! Det är väl så min tisdag ser ut! Nässpray, panodil, te och näsdukar. Önskar att det var bussen på väg hem jag just nu satt på! Men tyvärr inte. Sitter och surar lite halvt för att jag glömt tepåsar hemma. Det hade varit gott med te hela dagen idag !:) På schemat står bland annat matte. Vi ska avsluta tre dimisionella föremål. Genom att leka Kims lek. Den leker. Där en blundar eller går ut så länge de andra i gruppen gömmer ett av föremålen som ingår i leken. I detta fall olika former. Detta för att eleverna verkligen ska se och veta namnen- skillnad på rätblock, kub, klot, pyramid och cylinder. Vi kommer även starta med kapitlet Area! Samtala om vad det är och när använder vi det!  I eftermiddag ska jag vara med på fritidhemmets dag och ha en hinderbana ute på skolgården . Hur hinderbanan ska se ut är inte helt klart! Återkommer!  Ha en bra solig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0