Godmorgon!

Idag har jag bestämt mig för att jag inte ska plugga. jag ska vara ledig i några timmar fram tills att jag börjar jobba. Eller, jag tänker i och för sig inte plugga imorgon heller, då blir det en hel dags date med Sara. Nästa vecka, då tänker jag köra igång med hårt plugg på den enda uppgift som är kvar innan sommarlovet.

jag började min morgon klockan åtta imorse med frukost tillsammans med Elin på Mormors Bageri.
Nu tänker jag fortsätta några timmar fram med att bädda ner mig i sängen och se en Johan Falk film (vilken jag redan sett ett antal gånger). Jag tänker inte stoppa i mig något onyttigt under denna filmvisning, nope det blir en flaska ramlösa med Mango smak som jag tänker festa på!! Så det e så!

Ha en bra dag!!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0