Lördag ! Jag och Christian fick äran att v...

img_0694 (MMS)

Lördag ! Jag och Christian fick äran att vara gäster på ett helt fantastiskt bröllop mellan Emma och Robin. Världens godaste tårta och och Goa danssteg. I 12 cm klack många danssteg och känslan av ett rejält Friskis och Svettis pass är nig fötterna mina tacksamma av att få gå i platta skor idag, även om min hjärna hade velat ha högklackat idag. Men fötterna fick bestämma. Nu sitter jag på Sturup på väg till mormor. Kommer hem imorgon igen. Ska dit upp och träffa gänget på 60 bast + från Teneriffa. Det var tillsammans med dem jag arbetade i kyrkan på Teneriffa för tre år sedan, har inte träffat dem sedan dess så det ska bli skoj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0