Onsdag morgonen började med en power Walk ...

img_0570 (MMS)

Onsdag morgonen började med en power Walk i pildammsparken. Härligt! När man går in i duschen på morgonen är det härligt att känna att man har förtjänat den. Nu e löparskorna utbytta till vita converse och jag har påbörjat min 3 km promenad till skolan. Lyssna på redovisningar hela dagen. Men snart lunch Igår blev det Thai mat, idag tror jag att det blir att avnjuta en god sallad på redfellas. Nu ska jag gå hela gå gatan och sluta skriva så jag kan lägga all min fokus på skyltfönstrena så jag absolut säkert vet vad jag ska shoppa på fredag!;) även om det kanske inte e det svåraste valen här i livet eftersom att jag oftast vill ha allt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0