Söndagkväll!

Sov Gott jämte Sara i natt I femn hela timmar innan kllockan ringde och jag var tvungen att bege mej till jobbet men även det tiog jag mej igenom. Dt är alltidm skönt att jobba äpå morgonen Då bjuds vi på frukost Det är frukost i alla enkelhet, inget avancerat. Men detm är något spevciellt i det att få lov att äta frukost på jobbet Det kännsm som att dagen bli så mycket enklare när man får njuta av dagens bästa måltid på jobb!

Väl hemma blev det Taco paj. Klockan sex begav sig jag och Sebbe till Europaporten för Minns Du Sången kväll. Man kan väl säga som så att jag och Sebbe sänkte medelåldern rejält i den lokalen. Men det spelar ingen roll, jag bara älskar dem sångerna =)

När jag och Sebbe anlände tillbaka var soffan fylld med grabbar och en styck Jennifer (Kims flickvän) för att njuta eller iaf se Sverige Finland i is hockey. Hockey är inget som intresserar mej jätte mycket så efter första perioden tog jag en läparrunda Oj, vad skönt det var. Dock är förkylningen inte helt borta och näsa rinner hej vilt. Men det var så skönt att springa Jag älskar springa i mörkret när det knappt är en kotte ute och bra musik och bara låta all energi flöda i löpar skorna. Det gillar jag!

Matchen är nog ingen jätte njutning eftersom att Finland leder med 3-1. Så snart är matchen slut.. Det trevliga folket går hem och en trött Rebecka kan gå o duscha och kanske få nanna!!

 

Kram!


Kommentarer
Postat av: charlotte

hejsan



jag sökte på google om att tappa hår och fick fram din blogg!

undrar om du vet vad detta berodde på?växte det ut igen?

det är så nämligen att jag tappar hår och blir mer och mer tunnhårig!

vad gör man åt det vad gjorde du??

tacksam för svar =)

mvh C

2011-05-16 @ 12:32:36
URL: http://extraordinarycharlotte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

ja det stämmer. Antagligen berodde det på stress, depression. Jag är fortfarande tunnhårig uppe på huvudet där hårbotten syns mycket. Dock syns det inte lika mycket som förut. Antagligen har håret växt ut. jag mår mycket bättre nu psykiskt och tappar därför inte så mycket hår längre. Det beror delvis på det, men jag köpte även ett shampoo hos min frisör som är för svullen, röd hårbotten. Det hjälper och stäker håret från att trilla av!!



Lycka till, och hoppas att det blir bättre!

2011-05-26 @ 09:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0