Äntligen! Sedan november förra året då jag...

img_1041 (MMS)

Äntligen! Sedan november förra året då jag och Christian flyttade ihop har vi sagt att vi ska köpa en hushållsrulle hållare, eller vad det nu heter. Ingen jätte wow grej men ett bara måste som aldrig inhandlats. Sist, för någon vecka sedan när jag var på Tupperware party ( låter son jag går på det ofta. "sist") köpte jag bl.a. En sådan som jag fått eller förlåt(!) vi fått hem idag. Christians första kommentar var " fota och lägg ut på bloggen." vet inte om han gör ironi av mig? Eller om han uppskattar denna sak så mycket att han så stolt för världen vill visa upp den?? ! Sov gott!!


Kommentarer
Postat av: emelie

kan säga att det är bland det svåraste att hitta såna nuförtiden. min polare skulle ha en och hittade tillslut en på nån marknadsaffär. om man inte vill ha i rostfrittstål vilket vi tycker är fult så är det jättesvårt att hitta.

2011-11-11 @ 13:55:10
Postat av: emelie

det är jättesvårt att hitta om man inte vill ha rostfritt stål nuförtiden. min polare hittade äntligen en på en marknadsaffär.

2011-11-11 @ 13:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0