Då var man på plats, nerbäddad i sängen fö...

img_1439 (MMS)

Då var man på plats, nerbäddad i sängen för lite sömn. Pluggat, jobbat idag! Tränat ikväll. Testade indoor walking, vilket var precis som spinning fast utan cykel och med crosstrainer. Absolut godkänd träningsform. Känns verkligen i lår och vader. Klart muskler bildas men bara jag inte går från XL vader till XXL vader. Känns i vaderna nu kan jag tala om! Tror jag får kramp i natt. Känns så... Efter träningen väntade en god kycklingsallad på mig hemma hos pappa. Åkte dit å hämtade Christian han bygger deras kök! Imorgon drar det igång med föreläsningar efter typ två månaders uppehåll från det. Sista kursen som tar sin början imorgon, sen tänkte jag vara klar lärare! Dagen blir nog inte så lång imorgon. Tänkte nämligen ta en liten Shopping runda imorgon. Ska bland annat byta halsbandet på bilden. Fick det av Christian i födelsedagspresent. Men det sitter för tight. Får se om jag byter till ett annat halsband eller armband . Christian har sagt vad han tycker, så vi får väl se vad det blir imorgon! Sov gott. KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0