Det är en trött Rebecka som bäddat ner sig...

img_9222 (MMS)

Det är en trött Rebecka som bäddat ner sig. Det ska bli fantastiskt skönt att få sova. Jag får kanske ta tillbaka det där med att vara snygg när jag sover. Om man kollar bilden. Naturellt iallafall . Ni ser väl den röda cirkeln som hälsar på, störst, ledaren bland dem andra. Då var det dagen i korthet;  • älskar att bära kjol till vardags. • föreläsningen i skolan idag. Wow!! SO och NO måste vara dem häftigaste och roligaste sakerna skolan har att erbjuda ( bortsett lunchen då och bakning på HkK)  • undvik att köpa vegetabiliskt fett. Köp ekologiskt Bregott och vi kan bidra till att rädda palmolja- träd (?!)  • gå inte på ditt första step pass på länge om du är trött och inte kan fokusera. Om du dock inte vill känna dig unik och köra på dina egna rörelser. • dammsugaren har varit framme och gjort ett race . skönt med inte för stor lägenhet. • varma mackor med ananas smakade utsökt till middag.  • har druckit fyra koppar te.  • har gått en mil.  • besökt ICA och shoppat loss för 221:-  • sett ett spännande avsnitt av Criminal Minds • läst ÖBs reklamblad. • ätit fyra godisbitar medan Christian duscha för att han inget skulle märka. • köpt fler julklappar. Det var min dag i punktform. Det jag minns iallafall. Eller det som var intressant att veta än tex att jag tog sista toa pappret idag och Ica besöket var nödvändigt. Inte bara för det. Brödet oxå. Bara måste ha macka till frukost imorgon med mycket kostfiber. Sov gott Sverige. kRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0