Har jobbat hela dagen! När jag stängde aff...

img_1712 (MMS)

Har jobbat hela dagen! När jag stängde affären klockan 18:00 skulle jag och Christian ha en skön kväll tillsammans och ut och äta! Men så blev det inte. När jag kom innanför dörren blev jag överraskad. Världens bästa kompisar stod i hallen med partyhattarna på! Wow, vilka vänner som vill fira min födelsedag?! Christian hade ordnat allt, mat och efterrätt. När jag klev in i vardagsrummet och såg dukningen var det dukat med fler Ittala vinglas än vad vi har. Jag tror min pojkvän älskar mig, han vet att jag avskyr om folk dricker ur olika glas vid middagen så han hade åkt iväg idag och köpt två extra glas. Så lycklig man blir! en jätte trevlig kväll. Med skratt och glädjetårar för min del. Så glad och så överraskad!


Kommentarer
Postat av: Helena

Så härligt!!

2011-11-07 @ 20:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0