På det en god ceaser sallad . det är så go...

img_2986 (MMS)

På det en god ceaser sallad . det är så gott med sallad, ja godis med för den delen. Nu sitter jag på bussen för att gå in i en intensiv men kul 4 veckors period av praktik. Har rakat benen, målat ny färg på tånaglarna och lite brun utan sol och en anti stress mask igår innan jag la mig. Nu är jag fin och redo att starta praktiken denna måndag morgon. Förresten... Bara 6 dagar till första advent. Jag bara älskar julen. Det är så roligt att ta på sig på morgonen eftersom att hösten och vintern bjuder på så fina kläder och för att vi går in i en period av mys!  God måndag på er alla mysare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0