Har pluggat. Ovanligt? Nej, jag skulle int...

img_9363 (MMS)

Har pluggat. Ovanligt? Nej, jag skulle inte vilja  påstå det:)  Tog två flugor i en sväng! Skulle lyssna igenom intervjuerna och gjorde det under en promenad. 2 timmars powerwalk. Ungefär halvvägs kurrade magen till och i korvkiosken på ribban blev det en styck lunch för min del.  Gjorde köttfärslimpa till middag idag. Ska aldrig mer göra det. Jag gör precis som man ska, men den ser absolut inte god ut. Sista gången var det, men vad gör det när man kan laga så många andra rätter?  Trollerikurs ikväll. Trollat med bollar. Nu ska här tränas så man blir äkta proffsig trollkarl. Nu är det läggdags, avslutar med bra litteratur! Natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0