Jag shoppade en vit ljuslykta jag ska ha p...

img_4707 (MMS)

Jag shoppade en vit ljuslykta jag ska ha på golvet i hallen, hm förlåt vi. I min och Christians hall. Om han ens en gång vet och kommer ihåg att jag köpt en:)  Visar bild imorgon när jag fixat till den!  Köpte fina turkosa fat till vardagsrummet. De ska bli mina godisfat! Köpte tre julklappar, känns hemskt men måste börja! Har kanske 20-25 stycken att handla till. Puh! Många klappar vill jag lova Tog även steget idag och köpte ringen (på bilden) jag länge velat ha! Så fina händerna ska bli imorgon:)  Avslutade kvällen med trollerikurs nummer två. Lärt oss att trolla med mynt idag. Det är riktigt skoj! Efter hård träning ska jag visa på bloggen en äkta blond trollkarl - moi!  Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0