Varit på sjal- party hos mamma ikväll. Köp...

img_8209 (MMS)

Varit på sjal- party hos mamma ikväll. Köpte en dyr mössa! Christian gav klara besked när jag lämnade lägenheten att jag inte fick köpa något. På partyt sms jag honom om sa att jag hittat en mössa. Han svarade " lägg ner!!" hm! Jag tror inte jag tog honom på allvar, mössan följde med mig hem. Nog den dyraste mössan jag köpt. Tur att han inte läser bloggen!!  Det var nog meningen jag skulle handla den för jag vann på lottdragningen; ett färgrikt häftigt halsband. Nu ska jag sova, om sex timmar kommer valpen Spike hit. Jag ska vara hundvakt!


Kommentarer
Postat av: Helena

Den är jättefin! Och du är så söt så:-)

2011-10-20 @ 22:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0