En rolig kväll helt enkelt!

img_7097 (MMS)

En rolig kväll helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Ella från Götet

Hej tycker väldigt mkt om din blogg! :) känner mig inspirerad av den! Undrar om det finns en chans att få reda på vart dina inköp är inhandlade i för affärer, så man sj kan checka in och köpa dina fynd! Älskar din klänning, var i Göteborg ( butik )kan jag finna denna härliga kreation?! Tacksam för svar Ella

2011-09-08 @ 22:38:41
Postat av: Rebecka

Hej! Vad roligt att höra:) jag är blandad kompott vad gäller butiker. Klänningen på bilden är MQ. Om jag skulle någon gång bli sådär utsedd till expert för ngt måste det vars att hitta klänningar. De flesta butiker bjuder på vackra sådana. I göter minns jag att ... Vad heter den nu? Rut och jag, tror jag den heter på nordstan. Där hittade jag klänningar sist jag var där:)

2011-09-08 @ 23:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0