Härlig onsdagkväll! Dock ingen kanske härl...

img_0616 (MMS)

Härlig onsdagkväll! Dock ingen kanske härlig bild. Har inte lärt mig riktningen på iphone mobilen när man tar på sig själv. Bilden blev ju väldigt skrummlig eller vad man säger. Och jag ser väldigt brun ut i ansiktet o sminkad, var jag inte...  Ja, ja det är bara ett litet i-landsproblem. Har varit på Life grupp ikväll. Vi åt taco! Och standard- en kopp te med mörk choklad! Gott. Det är så mysigt att varje onsdag få träffa mysiga härliga  tjejer över en bit mat . idag skulle alla säga något dem var bra på och vår passion. Jag sa att jag var bra på att vara snäll, tror det kan stämma och min passion - musik!  Det är Fantastiskt att vi tjejer är så olika men ändå så lika. Vi har så olika yrken... Frisör, mäklare, distriktssköterska, socionom, sjukgymnast och trädgårds ingenjör eller vad det heter. Så mycket vi har gemensamt att prata om men ändå så mycket vi kan lära av varandra! Det är så kul! Att få vara i det, och att få lov att känna så många! Det e skoj. Nu ska jag sova bredvid en redan djupt sovande sambo. Uppstigning tidigt, skriva lite till på examens arbetet och skicka in första delen.så nervös att jag inte ska klara det. Hoppas! Sov gott. KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0