På väg till bio!  Vi var på bio och såg Fö...

img_0348 (MMS)

På väg till bio!  Vi var på bio och såg Försvunnen! Jag trodde det var en polis film like Beck touch på det hela. Jag hade inte läst om filmen och fick en överraskning när det var en äckligt(!)  Spännande film. Men det blev väl bra, jag kunde andas i slutet. Bio en torsdag men Björn Kjellman och Kjell Berqvist i huvudrollerna jag och Christian i en grå (inte röd) soffa mitten längst bak och 55+ i övriga fåtöljer/soffor. ja, vi var yngst. Det är ofta vi hamnar i sådana sällskap. Vi kanske borde se över det där? E det vi som är gamla? Är vi pensionärs magneter? (förlåt till er mellan 55-65) eller vi allmänt har tappat 20- ålderns intresse och missförstått 2011? Vi hade det iallafall bra, höll handen så där som man väl brukar göra om man går på bio flicka- pojke!? Nu ska fröken sova, elektriker på besök klockan åtta imorgon bitti.  Det blir nog uppstigning klockan sex. Snooze till halv sju?  Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0