Stolt!

Ibland är det bara små små saker som kan göra att man känner sig duktig, stolt över sig själv. satte precis in Examensguiden i en fin plast ficke- pärm. Så ordentligt gjort Rebecka. Då vill jag bara skrika - Jag har plus i kanten! Men det var ju bara början av något att vara stolt över. Där är ju ett Examensarbete som ska skrivas också! Mobbning är mitt ämne vilket jag tror inte ska bli alltför svårt att skriva om när man verkligen har ett ämne man brinner för!

Nu blir det heldagsskrivning.. Eftermiddagen idag blir densamma  som igår, vilket blir att kolla bilar. Vi har sålt bilen och ska nämligen köpa en ny=)

 

Nu ska jag skriva så datan den glöder! Ha en bra dag! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0