Måste bara lägga in den här bilden. Var på...

img_1603 (MMS)

Måste bara lägga in den här bilden. Var på hm i fredags och provade denna klänningen. Helt underbar ville inte gå där ifrån. Hur mycket jag än tänkte så kunde jag inte komma på ett perfekt tillfälle att ha klänningen. Annika slog ner på dem flesta förslag jag kom med. Hon har övertalat mig om att det nog är en inte så användbar klänning. Men hon har inte övertygat mig så mycket så att jag glömt klänningen och kanske aldrig köper den!


Kommentarer
Postat av: Rmma

Vårt dop när du ska sjunga ;) titta jag hittade det perfekta ögonblicket ;)

2012-04-08 @ 13:00:16
Postat av: Rebecka

Tack emma!! Perfekt.

2012-04-09 @ 09:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0