Det är såklart skönt med sommarlov, men oj...

img_9842 (MMS)

Det är såklart skönt med sommarlov, men oj vad jag blir rastlös. Åkte in och fika på jobbet idag en sväng. Och åt två onödigt extremt goda små kakor. Var en sväng på Ilva hittade en perfekt bokhylla som jag ska ha i köket. Efter det åkte jag till mamma för att måla de bord och stolar jag ska ha i lägenheten. Kvällen bjöd på 2 timmars underbar träning. När folk frågar när man känner sig som sexigast brukar jag svara efter ett träningspass. Men nej. Inte idag. Svett, svett och mera svett. Möjligtvis att jag isf kände mig sexig innan träningen i mina träningskläder. Har avslutat kvällen med att tvätta och städa bilen och fikat med Sara och mina systrar. Nu säger jag godnatt! Och tror att jag rädda dagen och mig själv från att ha varit rastlös och inte gjort någonting.


Kommentarer
Postat av: mamma

Du är duktig!

2012-06-28 @ 23:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0