Måndagar av den värsta sorten! En sådan da...

Måndagar av den värsta sorten! En sådan dag är det idag. Jag vill ligga kvar i sängen och absolut inte gå upp!! Jag får nöja mig med att jag tog 1,5 h sovmorgon. Nästa stora världsproblem denna morgon är förutom att sängen var svår lämnad finna det ingenting jag kan ta på mig idag. 22 grader, sol, vita ben, uppblåst kvinna i sina sämsta dagar söker något att försöka visa sina bästa sidor idag. Efter byten hit och dit måste jag åka till jobbet. I klädd gröna byxor, svart linne och svarta skor måste jag helt enkelt åka iväg till jobbet och försöka hitta humöret för ny vecka! Kanske en kopp kaffe kan göra susen!! ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0