Efter en skön vecka i Sydafrika, spakväll ...

img_7321 (MMS)

Efter en skön vecka i Sydafrika, spakväll med tjejerna, träning, två intensiva veckor på jobb blir det uppdatering. Allt går i ett. Jobbet tar mycket tid, men kul!!  Nu till den stora nyheten; starbucks har öppnat i Malmö. I tisdags slog klockan 19:00 och jag slutade jobb och begav mig till starbucks och sara. Gott  kaffe. Dock en torr sallad till det. Tummen ner för deras sallad.. Går på GI nu, andra veckan. -10 kg är mitt mål. Inte där än kan jag väl säga!  Nu 21:16 och jag säger godnatt. Tänker jag skriver nu ifall jag inte mår bra imorgon. Finns risk att jag vaknar blå. 13 grader i huset. Men med pyjamasbyxor, linne, strumpor, morgonrock, täcke, filt och värmedyna hoppas jag kunna sova gott och vakna imorgon vit, som den albino jag är. Natti!!


Kommentarer
Postat av: Sojan!!

Jaaaaaaaaaa!! Äntligen lite uppdatering :D Längtar tills imorgon :) Sov gott fina!

2012-03-08 @ 22:14:44
Postat av: Emma

Äntligen Starbucks, var väl på tiden!! Längtat sen 09 :)

2012-03-09 @ 09:06:18
Postat av: Rebecka

Calle me egen u need à coffe!!

2012-03-10 @ 00:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0