På tåget hem!  Jobb och jobb... Nya naglar...

img_4763 (MMS)

På tåget hem!  Jobb och jobb... Nya naglar och tagit bort mina ögonfransar . nu e jag naturlig igen. Dock små, korta brutna fransar. Men det hoppas jag förändring på. Köpt medel som ska förlänga dem Håller tummarna för det! Efter lite ögon-ångest blev jag snabbt uppmuntrad av gott sällskap på entré som mötte mig med orden" du är mycket finare nu". Middag på Redfellas med två gorgeous girls och sallad. Lite efterrätt på det. Inte socker för en GI- tjej utan shopping. Väska, tröja och klänning.  För att fortsätta kvällen med bio var jag tvungen och besöka en offentlig toalett och bara göra det. Det gick I made it!!  This means war- Gå och se den! Så bra. Bra film och bra killar. Relaxing för ögonen.  Ska försöka mig på att sova nu. Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0