Står och väntar på tåget... Och undrar om ...

img_5454 (MMS)

Står och väntar på tåget... Och undrar om det bara är jag som fryser. Enda människa idag som ska ta tåget från Åkarp och bär mössa. Jag fryser och tycker det är riktigt kallt. Vänta... Nu kommer här faktiskt en äldre dam i mössa. Haha inte ensam längre... Tror resten av resenärerna tagit beslutet om att nu får det nog allt vara vår!!! Jag tänkte ta tunnare jacka idag, tackar mig själv för att jag inte gjorde det. Att jag bestämde mig att ta dun kappan när jag såg hur vinden tog tag i trädets grenar utanför fönstret. Så romanaktig den meningen blev..:) nu är det dags att stiga av tåget och på börja min arbetsdag och rycka på kroppen så att tröttheten lämnar den. Ska börja arbetsdagen med att göra en omelett!! Ha en fin dag!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0