På simningen idag med eleverna var det en ...

img_4288 (MMS)

På simningen idag med eleverna var det en manlig simtränare. Lektionen idag bjöd fröken på biceps, sexpack och bröstmuskler. Helt okej torsdag. Efter jobbet blev det 40 minuters PW innan det var dags att hämta upp Sara och Christian för en tur till McDonalds. Öppnade ett nytt sådant i Lomma idag. Vi var såklart tvungna att vara där. Jag och Sara avslutade kvällen med att handla på Coop och leta efter vårskor och vårjackor till mig i pappas garage. Det är nämligen där alla mina saker finns! Det tog tid, men till slut hittade vi en jacka, 3 skjortor, 5 par skor. Men lättast att hitta var mina hattar. Det är ju snyggt med hatt. Kanske cool oxå? Eller? Tant-varning?!!  Nu ska jag lägga mig om 6 h ringer klockan fredag! Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0